96. Neste texto utilízanse dous rexistros de lingua claramente diferenciados. Cales son? Para que se emprega cada un?
97. Localiza a través de que elementos o autor utiliza o humor e consegue provocar o riso.
98. No vocabulario do relato podemos atopar léxico específico dun campo do saber. De cal? Que é un tecnicismo? Cales atopas no texto? Indica o seu significado.
99. Cres que as categorías que establece o relato se corresponden con actitudes reais na mocidade galega actual? Trátase de actitudes coherentes ou contraditorias? Xustifica a túa resposta.
100. Imos ver que imaxe de actitude lingüística proxecta cada un de nós. Partindo da listaxe do alumnado da aula, cada persoa vai ir adxudicándolle a cada compañeiro ou compañeira unha das categorías do estudo para ver que categoría cremos que predomina na aula. O resultado é positivo ou negativo cara ao galego?
101. Agora trátase de que ti avalíes a túa propia actitude. Identifícaste con algunha das categorías do estudo? Existe diferenza entre a clasificación que ti mesmo e aplicas e a que che aplicou o resto da aula? En caso afirmativo, a que cres que pode ser debido iso?
103. Realizade unha adaptación en vídeo desta historia, é moi importante que traballades ben a interpretación dos diferentes rexistros lingüísticos.